Školení byznys strategie pro ředitele
Od mezinárodně zkušeného podnikatele. Kterého si najali např. T-Mobile, MasterCard, Kaufland, Alza.cz, Invia, 4home nebo německá retailová dvojka Otto Group.
Školení strategie je součást metody Always in Profit, která si bere to nejlepší ze světových MBA škol, aplikuje to na české podmínky a přidává formaci ředitele.
11. ledna ‘25
31. prosince ‘24
30. prosince ‘24
2 z 10 míst
obsazeno
1 z 10 míst
obsazeno
1,5 h. - konzultace
V jakých městech a kdy
Praha
Čtvrtek 30. ledna 2025
9:30 až 17:30
Opletalova 23
Brno
Čtvrtek 23. ledna 2025
9:30 až 17:30
Lidická 20
Bratislava
Čtvrtek 6. února 2025
9:30 až 17:30
Záhradnícká 95
Obsah školení strategie
1.) Jak metoda Always in Profit pomáhá firmám dosahovat mimořádných zisků
2.) Úvod do byznys strategie
- Co není strategie
- Co je to strategie
- Co všechno obsahuje strategie
- Proč mají trhy tendenci směřovat k oligopolům a monopolům
- Proč je potřeba, abyste byli číslo jedna na trhu, maximálně čtyřka
- Šest kroků při vytváření strategie
- Ukázka fluidního postupu při vytváření a realizace strategie
- Jak do tvorby strategie zapojit celý management
3.) Základní kroky ve strategii
- Tři základní typy strategií podle Kotlera
- 4+1 strategie podle BCG
- Jak uplatňovat různé strategie uvnitř firmy
4.) Jak budovat konkurenční výhody
- Proč bez konkurenčních výhod nepřežijete.
- Co všechno může být konkurenční výhoda.
- Tyranie S-křivky
- Přístup Warrena Buffetta a Elona Muska
- Praktické použití BCG matrixu
- Ukázky, jak budovat konkurenční výhody, když se zdá, že žádné nelze nalézt.
5.) Segmentace
- Proč je segmentace zcela nezbytná a proč ji dělat hned na začátku
- Jak provést segmentaci trhu
- Jak na trhu zacílit
- Jak obsadit co největší část trhu
- Jak segmentovat do hloubky
6.) Na jaký trh vstoupit a z jakého se stáhnout
- Jak mít stále vysoké marže
- Příklady firem, které vydělaly na tom, že se stáhly z trhu
- Model pěti sil podle Michaela Portera
- Model deseti sil podle Roberta Le Veneur
7.) Positioning
- Jak nastavit positioning
- Příklady positioningu
- Jak si definovat value chain
- Jak budovat value chain
- Jak definovat hlavní komunikační ideu
- Jak si vytvořit brand promises
- Jak si budovat paměťové struktury v mozcích vašich potenciálních zákazníků
8.) Jak ověřovat strategii
- Příklady kvalitativních a kvantitativních výzkumů
- Jak pracovat s personami (v Česku to neumí skoro nikdo)
- Jak vytvořit Customer journey map
9.) Motivace k prosazení strategie
- Jak definovat to, co bude vaši firmu hnát dopředu
- Příklady vítězných ambicí
- Jak nastavit hodnoty ve firmě
- Jak definovat "proč"
- Jak sjednotit firmu v realizaci strategie
10.) Stanovení firemních cílů
- BHAG stanovení dlouhodobých cílů
- Výhody a nevýhody našponovaných cílů
- Jak stanovovat roční a čtvrtletní cíle
- Jak nastavit cíle, které budou motivovat
- Příklady dobře a špatně stanovených cílů
- Tři hlavní čísla, která by měla každá firma sledovat
11.) Jak zavádět strategii do každodenní praxe
- Strategie jednou větou.
- A dvěma.
- Jak si vybudovat systém aktivit.
- Jak ty nejziskovější firmy používají systém aktivit.
- Proč jsou trade-offs ve strategii nezbytné
- Jak rozdrobit velké strategické cíle na každodenní úkony pomocí systému OKR
Lektorem je nejcitovanější expert na marketing ve střední Evropě
Strategii se věnuji od roku 2001. U mého první klienta jsme si tehdy řekli: "Jak to udělat, abychom nabízeli zcela jiný produkt než konkurence a zároveň měli vysoké marže?"
A aniž bychom to tehdy pojmenovali odborným termínem "systém aktivit", sepsali jsme si, co všechno musíme udělat, abychom byli jiní, ziskoví a aby to celé fungovalo.
Formální vzdělání byznysu jsem pak získal na Yale a Stanfordu, kde jsem studoval angličtinu a byznys. Před tím jsem vystudoval psychologii a politologii na Masarykově univerzitě v Brně.
Strategii se mnou konzultovali např. T-Mobile, CZC.cz, Otto Group (retailová dvojka na německém trhu), Česká mincovna, MasterCard, Citi, Dovolena.cz, Saxo Bank nebo Bondster.
Od roku 2001 vlastním strategickou konzultační a marketingovou agenturu.
Rozhovory se mnou přinesly např. Hospodářské noviny, slovenské Hospodárské noviny, Seznam Zprávy, Novinky.cz, iDNES.cz, český i slovenský Forbes, Česká televize, TV Nova, Český rozhlas Plus, Český rozhlas Radiožurnál, Lidové noviny, Extra.cz, Aktuálně.cz, SME, slovenská televize (RTVS, dnes STVR), anglicky psaný The Slovak Spectator nebo Expats.cz nebo maďarský Paraméter.
Hospodářské noviny o mně napsaly: „Patří mezi nejcitovanější české autory v oblasti strategie, marketingu, cenotvorby a spotřebitelského chování.“
Za rok 2024 mám více než 30 mediálních výstupů v A publikacích v několika zemích.
Z poslední doby si přečtěte tyto rozhovory se mnou nebo moje články:
Dvojnásobná 100% garance spokojenosti
Pokud mi do 14 dní po skončení kurzu byznys strategie řeknete, že jste nebyli 100 % spokojeni, vrátím vám 100 % z ceny kurzu.
Navíc, pokud mi v roce 2026 řeknete, že jste v roce 2025 implementovali všechny poznatky z kurzu business strategie pro ředitele, váš obrat je více než 100 mil. Kč/rok a váš zisk vzrostl meziročně o méně než 777 700 Kč, vrátím vám 150 % z ceny kurzu.
Pokud je váš roční obrat méně než 100 mil. Kč, pak vám garantuji desetinásobné zvýšení zisku, tedy min. o 77 770 Kč.
Pro koho je školení strategie určeno
Poznatky z tohoto školení využijí firmy všech velikostí. Pekařství i automobilka by si měli dělat výzkum mezi zákazníky, budovat konkurenční výhody a vědět, jak realizovat plán na růst zisku.
Obrat firem účastníků školení v roce 2024:
13 % - nad jednu miliarda korun
26 % - 500
až 999 miliónů korun
23 % - 100 až 499 miliónů korun
16 % - 50 až 99 milionů korun
22 % - do 49 miliónů korun
Pozice účastníků školení strategie v roce 2024:
68 % - jednatel, CEO (generální ředitel), podnikatel, předseda představenstva, majitel firmy
14 % - marketingový ředitel (CMO), ředitel pro strategii
9 % - CxO (jiný ředitel než generální), kromě CMO, člen představenstva, viceprezident
9 % - jiní
Získáte dvě konzultace zdarma
Aby bylo moje školení business strategie maximálně praktické, jsou součástí školení i dvě osobní konzultace se mnou:
* První může využít každý, kdo objedná školení nejpozději 21 dní před datem konání. Na půl hodiny si zavoláme a probereme, na co narážíte při tvorbě a realizaci strategie ve vlastní firmě.
* Druhou konzultaci zdarma může využít každý dva až šest měsíců po skončení školení. Zavoláme si na jednu hodinu a probereme, jak se vám daří aplikovat poznatky ze školení strategie do praxe.
Někteří lektoři nabízí konzultaci do 14 dní po skončení školení. Ale za 14 dní nemáte šanci zavést větší změny ve strategii vaší firmy. Mně zajímá spíše jak implementujete ty velké změny.
Reference a zkušenosti účastníků školení strategie
„Skvělé. Plné příkladů z praxe.“
Dagmar Schleserová, Festa Servis, generální ředitelka
„Velmi inspirující a záživné školení, příklady z praxe, užitečné, doporučuji!“
Veronika Hladová, Technovit, Managing Director
„Absolvoval jsem první část školení Strategie, které vedl Robert. Byla to osvěžující prezentace hlavních přístupů k tvorbě strategie včetně získání šablon pro její vytvoření.“
MUDr. Zdeněk Jankových, Pharmonia, General Manager CZ & SK
„Super školení a spousta praktických informací.“
Martin Macháček, Cloud 150, CEO
„Velice inspirativní školení pro každého, kdo tápe ve své strategii.“
Michal Brada, Maveb, CEO
„Děkuji za sdílení bohatých osobních zkušeností pana Le Veneur a za konkrétní doporučení pro naši firmu, stejně tak za příjemně strávený čas s podobně naladěnými lidmi ze zcela odlišných oborů podnikání. Inspirující, nabíjející.“
MVDr. Jiří Jahoda, Medipet, CEO
„Skvělé školení!“
Jan Noah, Vitalvibe, jednatel
„Výborné, srozumitelné školení! Díky!“
Zdeněk Vermouzek, Česká společnost ornitologická, ředitel
„Přínosné školení strategického managementu, dobře a jednoduše podané info.“
Jakub Havelka, Arecenze, CEO
„Bylo to velmi přínosné. Děkujeme.“
Stanislav Pík, SmartStavby, Sales Manager
„Školení strategie u Roberta Le Veneur mi oživilo informace již dříve získané. Získal jsem nový pohled na strategii a aktualizoval jsem si nové postupy definice strategie. Doporučuji!“
David Janda, Beer Academy, Ředitel provozu
„Zúčastnila jsem se školení strategického managementu. Školení bylo pro mě inspirativní a těším se až něco z toho implementuji do praxe.“
Žanet Krasnecová, StartOnline, CEO
Získejte slevu 1 000 Kč
63 % účastníků absolvuje do jednoho roku alespoň dvě z mých školení.
37 % absolvuje tři.
Nově 11 % absolvovalo již čtyři.
Pokud se do 30 dní od absolvování školení přihlásí účastník školení na jedno nebo více dalších školení, získá slevu 1 000 Kč na každé takto přihlášené školení.
Podívejte se na další moje školení:
* Školení brandingu
* Školení pricingu
* Školení jak sestavit marketingový rozpočet
Praktické informace
Odesláním objednávky na této stránce závazně objednáváte školení byznys strategie. Přijde vám výzva k úhradě, kterou musíte uhradit do 10 dní, jinak vaše místo propadá.
Objednávku můžete bezplatně zrušit nejpozději 14. den před datem konání školení strategie a dostanete 100 % ceny zpět. Po tomto termínu již platíte storno 100 %, a to bohužel i v případě neúčasti, včetně nemoci. Můžete ale za sebe poslat náhradu.
Notebook si brát nemusíte. Veškeré materiály dostanete vytištěné i v digitální podobě.
Bohaté občerstvení a oběd (výběr z menu) je v ceně.
Po školení obdržíte certifikát. Školení je vedeno v českém jazyce.
V Praze nejlépe zaparkujete přímo na Opletalově nebo v parkovacím domě u Opery. Ze stanice metra Hlavní nádraží je to do Opletalovy 55 šest minut.
V Brně doporučujeme zaparkovat v hotelu Passage (vjezd z ulice Mezírka), kde je cena 40 Kč/hod.
V Bratislavě se dá parkovat přímo na Palkovičově.
Školení byznys strategie neposkytuji marketingovým a podobným agenturám.
K ceně se připočítává DPH ve výši 21 %. Cena v eurech bude přepočtena podle kurzu Wise +0,5 %. eur. Cena pro slovenské účastníky je bez DPH.
Kurz firemní strategie pořádá RobertNemec.com, s. r. o., IČO 28233174, se sídlem Nádražní 23, 150 00 Praha 5. Této firmě se předá vaše objednávka z tohoto webu.
Na co se připravit
Realizace strategie je velmi složitá. Podle Harvard Business Review má strategii jenom méně než jedna třetina firem. A jenom 11 % dokáže kontrolovat efektivitu implementace strategie.
Mým cílem je ale pomoci vás dostat mezi firmy s nejvyššími maržemi ve vašem oboru. Jsem ředitel, jako jste vy. Každý den řeším stejnou záplavu problému a operativy jako vy. A do toho realizuji strategii. :-)
I když mnoho z poznatků ze školení budete moci ihned využít, velké změny ve strategii vyžadují mnoho času, přemýšlení, odhodlání a práce.
Proto prosím počítejte s tím, že následná implementace poznatků ze školení byznys strategie vyžaduje opravdu hodně odhodlání. Ale vyplatí se to. Podle Gartneru rostou firmy s formální strategií o 77 % rychleji než-li ty bez formální strategie.