Jak vytvořit brand - trénink brandingu

Efektivní branding doslova mění mozky své cílové skupiny.

Vy se na tomto školení naučíte, jak budovat značku krok za krok vědecky, systematicky a komplexně. A tak, aby vás začala doporučovat AI.

Navíc studie Kellera a Lehmanna (2006) totiž prokázala, že firmy se silným brandem si mohou za produkt účtovat až o 26 % více.
8 888 Kč
+ DPH
Cena od
26. dubna ‘25
7 777 Kč
+ DPH
Cena do
25. dubna ‘25
7 111 Kč
+ DPH
Cena do
30. března ‘25
V Praze:
14. května ‘25
0 z 10 míst
obsazeno
V Brně:
20. května ‘25
0 z 10 míst
obsazeno
Hodnocení:
Hodin:
8 h. - školení
1,5 h. - konzultace
Objednejte
Nebudete-li 100% spokojeni,
vrátím vám veškeré peníze.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Výhody školení
Konzultace zdarma před školením
Podklady v papírové i digitální podobě
100 % garance vrácení peněz
Maximálně 10 účastníků
Přednášejícím je nejcitovanější odborník na marketing v CEE
Diskuze s dalšími řediteli o jejich zkušenostech
Oběd a bohaté občerstvení v ceně
Snadno zaparkujete nebo dojedete MHD
Návody a check-listy v ceně
Konzutace zdarma po školení

V jakých městech a kdy

Praha

Středa 14. května 2025
9:00 až 16:45
Opletalova 23


Brno

Úterý 20. května 2025
9:30 až 17:30

Králova 9

Bratislava

Středa 21. května 2025
9:30 až 17:30
Záhradnícká 95

↑ Zpět na obsah

Obsah tréninku brandingu

1.) Vědecké základy brandingu
  • Jaký je rozdíl mezi brandem a brandingem
  • Jak funguje brand a branding z hlediska neurověd
  • Jak vytvořit název značky nebo firmy podle poznatků kognitivních věd
  • Proč lidé dávají přednost zavedeným značkám
  • Efekt pouhého vystavení
  • Efekt zapamatování a zapomínání
  • Co je to brand identity
  • Jaký je rozdíl mezi brand identity, corporate identity a vizuálním stylem
  • Jak propojit strategii, brand, reklamní kampaně a každodenní marketing
  • Šarlatánství při tvorbě brandu - Ukážeme si, jak některé „agentury“ a „konzultanti“ prodávají tvorbu brandu, která vypadá efektně, ale není efektivní.
  • Vědecká práce s barvami - Skutečně vědecká – nikoli to, co se píše ve většině článků na internetu
  • Vědecká práce s písmem

2.) Jak vytvářet brand
  • Jak pochopit DNA firmy a jejího vedení a proč je to nezbytné při tvorbě brandu
  • Co je to brand insight a jak jej najít
  • Jak udělat velký, kvalitativní i kvantitativní, výzkum pro vytvoření brandu
    • Na co si dát pozor při výzkumech.
    • Půjdeme do detailů, včetně použití konkrétních nástrojů, abyste si dokázali dělat výzkumy sami.
    • Probereme i pilotní výzkum a Hawthornský efekt.
  • Jak dělat malé výzkumy pro drobné lazení značky
  • Jak řešit positioning a odlišení se od konkurence
  • Tvorba brandu podle Hero’s Journey
  • Jak řešit value proposition a value chain
  • Dynamické vs. statické vytváření brandu
  • Jak slučovat jednotlivé brandy
  • Brand architecture – jak pracovat se skupinou značek
  • Jak pracovat s merkantiliemi
    • Ukážeme si, co všechno musíte mít při skutečné tvorbě značky
  • Jak si právně chránit brand
    • Jak zjistit, jestli váš brand nemá zaregistrovaný někdo jiný
    • Kolik stojí ochrana brandu
    • Jak získat dotace na registraci brandu
    • Kdy a jak využít toho, že vám někdo krade brand (ano!)
3.) Jak se pomocí brandu dostat do AI (optimalizace pro AI)

  • Jak vás může začít doporučovat AI.
  • Jak funguje doporučování ze strany ("AI SEO")
  • Jak vybrat slova, která vás budou prezentovat
  • Jak a kde umisťovat klíčová slova
  • Jak budovat silný brand pro AI
  • Trénink: Co budete nově dělat jinak, aby vás AI začala doporučovat?

4.) Jak řídit značku
  • Jak řídit brand a brandovou komunikaci
  • Kde a jak mít uložený brand manuál a corporate identity
    • Ať už používáte Google Meet, SharePoint, OneDrive, Frontify, BrandCloud, firemní wiki nebo cokoli jiného.
  • Kolik stojí brandová kampaň
  • Jak si spočítat, kolik investovat do brandové kampaně
  • Jak reagovat na názory na váš brand
  • Kdy dělat rebranding – a kdy ne
    • Jak dělat rebranding
  • Každodenní těžkosti při řízení brandu
↑ Zpět na obsah

Lektorem je nejcitovanější expert na marketing ve střední Evropě

Vlastním marketingovou agenturu od roku 2014. Za tu dobu se mnou přinesly rozhovory nebo články např. Hospodářské noviny, slovenské Hospodárské noviny, Seznam Zprávy, iDNES.cz, Novinky.cz, slovenský Forbes, Aktuálně.cz, anglicky psaný The Slovak Spectator nebo maďarský Paraméter.

Z poslední doby si přečtěte tyto rozhovory se mnou nebo moje články na téma:

Formální vzdělání byznysu jsem pak získal na Yale a Stanfordu, kde jsem studoval angličtinu a byznys. Před tím jsem vystudoval psychologii a politologii na Masarykově univerzitě, včetně ekonomických a statistických předmětů.

Hospodářské noviny o mně napsaly: „Patří mezi nejcitovanější české autory v oblasti strategie, marketingu, cenotvorby a spotřebitelského chování.“

Branding jsem v rámci své marketingové agenturu pomáhal vylepšovat firmám jako:

  • T-Mobile,
  • CZC.cz,
  • Pfizer,
  • Citibank (USA),
  • značkám německé skupiny Otto Group,
  • České mincovny,
  • Lord,
  • Vivantis,
  • SEVT.
↑ Zpět na obsah

Dvojnásobná 100% garance spokojenosti

Cílem brandingu a tedy i tohoto kurzu budování značky je, abyste za stejný marketingový rozpočet získali více zákazníků.

Pokud mi v roce 2027 řeknete, že jste v letech 2025 až 2026 implementovali všechny poznatky z tohoto kurzu brandingu, a nepodařilo vám snížit cenu za získání jednoho zákazníka (cenu za konverzi) alespoň o 25 % v porovnání s rokem 2024, vrátím vám 100 % z ceny kurzu.

Navíc, pokud mi do 7 dní po skončení tohoto školení pricingu řeknete, že jste nebyli 100% spokojeni, vrátím vám 100 % z ceny kurzu.

↑ Zpět na obsah

Pro koho je trénink brandingu určen

Struktura účastníků tréninku tvorby značek byla v roce 2024 byla takováto:

41 % - marketingoví ředitelé

25 % - ředitelé středně velkých firem (obrat 100 až 999 mil. Kč/rok)

15 % - ředitelé malých firem (obrat 20 až 99 mil. Kč/rok)

10 % - marketingoví manažeři

9 % - ředitelé velmi malých firem (obrat do 19 mil. Kč/rok)

Kolik procent ze školení využijete podle toho, jak velký máte marketingový rozpočet?

Nad 3 mil. Kč/rok - 100 %

1 až 3 mil. Kč/rok - 90 %

Pod 1 mil. - 80 %

Zpět na obsah

Získáte dvě konzultace zdarma

Aby byl můj trénink tvorby značky maximálně praktický, jsou součástí tréninku i dvě osobní konzultace se mnou:

* První může využít každý, kdo objedná školení nejpozději 21 dní před datem konání. Na půl hodiny si zavoláme a probereme, na co narážíte při tvorbě a realizaci strategie ve vlastní firmě.

* Druhou konzultaci zdarma může využít každý dva až šest měsíců po skončení školení. Zavoláme si na jednu hodinu a probereme, jak se vám daří aplikovat poznatky ze školení strategie do praxe.

Někteří lektoři nabízí konzultaci do 14 dní po skončení školení. Ale za 14 dní nemáte šanci zavést větší změny v brandingu vaší značky. Mně zajímá spíše jak implementujete ty velké změny.

↑ Zpět na obsah

Reference a zkušenosti účastníků tréninku tvorby brandu

„Pět hvězdiček z pěti.“

Jana Hogrová, Marketing Director, Kärcher Česká republika

„Přehledné a inspirativní školení brandu. Doporučuji!“

Petr Pejchal, generální ředitel, PAMA, a.s.

„Byla jsem na školení Jak vytvořit brand – branding a bylo to velice obsáhlé a velmi dobře vypracované. Děkuji, Roberte.“

Jitka Piková, marketingová manažerka, Smart stavby

„Pět hvězdiček z pěti.“

Martin Mládek, jednatel, online marketingová agentura Number One

„Pěkné školení brandingu. Pět hvězdiček z pěti.“

Petr Šilhánek, jednatel, zakázkový nábytek Truhlarna.com

↑ Zpět na obsah

Získejte slevu 1 000 Kč

63 % účastníků absolvuje do jednoho roku alespoň dvě z mých školení.

37 % absolvuje tři.

Nově 11 % absolvovalo již čtyři.

Pokud se do 30 dní od absolvování školení přihlásí účastník školení na jedno nebo více dalších školení, získá slevu 1 000 Kč na každé takto přihlášené školení.

Podívejte se na další moje školení:

* Trénink strategie
* Trénink cenotvorby
* Trénink jak sestavit marketingový rozpočet

↑ Zpět na obsah

Praktické informace

Odesláním objednávky na této stránce závazně objednáváte trénink brandingu. Přijde vám výzva k úhradě, kterou musíte uhradit do 10 dní, jinak vaše místo propadá.

Objednávku můžete bezplatně zrušit nejpozději 14. den před datem konání tréninku brandingu a dostanete 100 % ceny zpět. Po tomto termínu již platíte storno 100 %, a to bohužel i v případě neúčasti, včetně nemoci. Můžete ale za sebe poslat náhradu.

Notebook si brát nemusíte. Veškeré materiály dostanete vytištěné i v digitální podobě.

Bohaté občerstvení a oběd (výběr z menu) je v ceně.

Po školení obdržíte certifikát. Trénink je veden v českém jazyce.

V Praze nejlépe zaparkujete přímo na Opletalově nebo v parkovacím domě u Opery. Ze stanice metra Hlavní nádraží je to do Opletalovy 55 šest minut.

V Brně doporučujeme zaparkovat v hotelu Passage (vjezd z ulice Mezírka), kde je cena 40 Kč/hod.

V Bratislavě se dá parkovat přímo na Palkovičově.

Trénink brandingu neposkytuji marketingovým a podobným agenturám.

K ceně se připočítává DPH ve výši 21 %. Cena v eurech bude přepočtena podle kurzu Wise +0,5 %. eur. Cena pro slovenské účastníky je bez DPH.

Trénink brandingu pořádá RobertNemec.com, s. r. o., IČO 28233174, se sídlem Nádražní 23, 150 00 Praha 5. Této firmě se předá vaše objednávka z tohoto webu.

↑ Zpět na obsah

Na co se připravit

Nejtěžší není brand vymyslet, ale uřídit jej. Proto to první, co budete muset u své značky dělat, je vyžadovat od všech konzistentnost. Slogan "Dává vám křídla" má Red Bull od roku 1970. Ta značka se mění jenom extrémně pomalu.

Jak si ukážeme na poznatcích z neurověd, tvorba brandu trvá dlouhá léta. A i když některé poznatky z tréninku budete moci použít okamžitě, na většině z nich budete muset intenzivně pracovat alespň dva roky.

↑ Zpět na obsah