Jak vám pomohu
Tréninky pro ředitele
Praha
Středa 14. května 2025
9:00 až 16:45
Opletalova 23
Brno
Úterý 20. května 2025
9:30 až 17:30
Králova 9
Bratislava
Středa 21. května 2025
9:30 až 17:30
Záhradnícká 95
Vlastním marketingovou agenturu od roku 2014. Za tu dobu se mnou přinesly rozhovory nebo články např. Hospodářské noviny, slovenské Hospodárské noviny, Seznam Zprávy, iDNES.cz, Novinky.cz, slovenský Forbes, Aktuálně.cz, anglicky psaný The Slovak Spectator nebo maďarský Paraméter.
Z poslední doby si přečtěte tyto rozhovory se mnou nebo moje články na téma:
Formální vzdělání byznysu jsem pak získal na Yale a Stanfordu, kde jsem studoval angličtinu a byznys. Před tím jsem vystudoval psychologii a politologii na Masarykově univerzitě, včetně ekonomických a statistických předmětů.
Hospodářské noviny o mně napsaly: „Patří mezi nejcitovanější české autory v oblasti strategie, marketingu, cenotvorby a spotřebitelského chování.“
Branding jsem v rámci své marketingové agenturu pomáhal vylepšovat firmám jako:
Cílem brandingu a tedy i tohoto kurzu budování značky je, abyste za stejný marketingový rozpočet získali více zákazníků.
Pokud mi v roce 2027 řeknete, že jste v letech 2025 až 2026 implementovali všechny poznatky z tohoto kurzu brandingu, a nepodařilo vám snížit cenu za získání jednoho zákazníka (cenu za konverzi) alespoň o 25 % v porovnání s rokem 2024, vrátím vám 100 % z ceny kurzu.
Navíc, pokud mi do 7 dní po skončení tohoto školení pricingu řeknete, že jste nebyli 100% spokojeni, vrátím vám 100 % z ceny kurzu.
Struktura účastníků tréninku tvorby značek byla v roce 2024 byla takováto:
41 % - marketingoví ředitelé
25 % - ředitelé středně velkých firem (obrat 100 až 999 mil. Kč/rok)
15 % - ředitelé malých firem (obrat 20 až 99 mil. Kč/rok)
10 % - marketingoví manažeři
9 % - ředitelé velmi malých firem (obrat do 19 mil. Kč/rok)
Kolik procent ze školení využijete podle toho, jak velký máte marketingový rozpočet?
Nad 3 mil. Kč/rok - 100 %
1 až 3 mil. Kč/rok - 90 %
Pod 1 mil. - 80 %
Aby byl můj trénink tvorby značky maximálně praktický, jsou součástí tréninku i dvě osobní konzultace se mnou:
* První může využít každý, kdo objedná školení nejpozději 21 dní před datem konání. Na půl hodiny si zavoláme a probereme, na co narážíte při tvorbě a realizaci strategie ve vlastní firmě.
* Druhou konzultaci zdarma může využít každý dva až šest měsíců po skončení školení. Zavoláme si na jednu hodinu a probereme, jak se vám daří aplikovat poznatky ze školení strategie do praxe.
Někteří lektoři nabízí konzultaci do 14 dní po skončení školení. Ale za 14 dní nemáte šanci zavést větší změny v brandingu vaší značky. Mně zajímá spíše jak implementujete ty velké změny.
„Pět hvězdiček z pěti.“
Jana Hogrová, Marketing Director, Kärcher Česká republika
„Přehledné a inspirativní školení brandu. Doporučuji!“
Petr Pejchal, generální ředitel, PAMA, a.s.
„Byla jsem na školení Jak vytvořit brand – branding a bylo to velice obsáhlé a velmi dobře vypracované. Děkuji, Roberte.“
Jitka Piková, marketingová manažerka, Smart stavby
„Pět hvězdiček z pěti.“
Martin Mládek, jednatel, online marketingová agentura Number One
„Pěkné školení brandingu. Pět hvězdiček z pěti.“
Petr Šilhánek, jednatel, zakázkový nábytek Truhlarna.com
63 % účastníků absolvuje do jednoho roku alespoň dvě z mých školení.
37 % absolvuje tři.
Nově 11 % absolvovalo již čtyři.
Pokud se do 30 dní od absolvování školení přihlásí účastník školení na jedno nebo více dalších školení, získá slevu 1 000 Kč na každé takto přihlášené školení.
Podívejte se na další moje školení:
* Trénink strategie
* Trénink cenotvorby
* Trénink jak sestavit marketingový rozpočet
Odesláním objednávky na této stránce závazně objednáváte trénink brandingu. Přijde vám výzva k úhradě, kterou musíte uhradit do 10 dní, jinak vaše místo propadá.
Objednávku můžete bezplatně zrušit nejpozději 14. den před datem konání tréninku brandingu a dostanete 100 % ceny zpět. Po tomto termínu již platíte storno 100 %, a to bohužel i v případě neúčasti, včetně nemoci. Můžete ale za sebe poslat náhradu.
Notebook si brát nemusíte. Veškeré materiály dostanete vytištěné i v digitální podobě.
Bohaté občerstvení a oběd (výběr z menu) je v ceně.
Po školení obdržíte certifikát. Trénink je veden v českém jazyce.
V Praze nejlépe zaparkujete přímo na Opletalově nebo v parkovacím domě u Opery. Ze stanice metra Hlavní nádraží je to do Opletalovy 55 šest minut.
V Brně doporučujeme zaparkovat v hotelu Passage (vjezd z ulice Mezírka), kde je cena 40 Kč/hod.
V Bratislavě se dá parkovat přímo na Palkovičově.
Trénink brandingu neposkytuji marketingovým a podobným agenturám.
K ceně se připočítává DPH ve výši 21 %. Cena v eurech bude přepočtena podle kurzu Wise +0,5 %. eur. Cena pro slovenské účastníky je bez DPH.
Trénink brandingu pořádá RobertNemec.com, s. r. o., IČO 28233174, se sídlem Nádražní 23, 150 00 Praha 5. Této firmě se předá vaše objednávka z tohoto webu.
Nejtěžší není brand vymyslet, ale uřídit jej. Proto to první, co budete muset u své značky dělat, je vyžadovat od všech konzistentnost. Slogan "Dává vám křídla" má Red Bull od roku 1970. Ta značka se mění jenom extrémně pomalu.
Jak si ukážeme na poznatcích z neurověd, tvorba brandu trvá dlouhá léta. A i když některé poznatky z tréninku budete moci použít okamžitě, na většině z nich budete muset intenzivně pracovat alespň dva roky.