Trénink byznys strategie pro ředitele

Nejziskovější jsou většinou ti nejchytřejší. Naučte se osvědčené postupy, jak dát vaší firmě směr a řád, jak vybrat nejziskovější segmenty zákazníků, jak se odlišit od konkurence, jak budovat konkurenční výhody a jak mít nadprůměrné marže.

Od mezinárodně zkušeného podnikatele, Roberta Le Veneur. Kterého si najali např. T-Mobile, MasterCard, Citi, Saxo Bank, Kaufland, Kärcher, Alza.cz, Invia, 4home, Orange (SK) nebo německá retailová dvojka Otto Group.

Trénink strategie je součást metody Always in Profit, která si bere to nejlepší ze světových MBA škol, aplikuje to na české podmínky a přidává formaci ředitele. Vyučujeme filozofii natural entrepreneurship, která hledá vědecky podložená fakta, jak vlastně funguje byznys.
8 888 Kč
+ DPH
Cena od
31. března ‘25
7 777 Kč
+ DPH
Cena od
27. března ‘25
7 111 Kč
+ DPH
Cena do
26. března ‘25
V Praze:
5. června ‘25
1 z 10 míst
obsazeno
V Brně:
23. dubna ‘25
6 z 10 míst
obsazeno
Hodnocení:
Hodin:
8 h. - trénink
1,5 h. - konzultace
Objednejte
Nebudete-li 100% spokojeni,
vrátím vám veškeré peníze.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Výhody tréninku
43 % účastníků uzavře byznys s jiným účastníkem
Bude vás trénovat nejcitovanější expert ve střední Evropě
Konzultace zdarma před tréninkem o vašich problémech
Konzultace zdarma po tréninku o implementaci řešení
Diskuze s jinými řediteli, jak to funguje v jiných firmách
150% garance vrácení peněz, nebudou-li řešení fungovat
Podklady v papírové i digitální podobě
100 % garance vrácení peněz v případě nespokojenosti
Maximálně 10 účastníků
Diskuze s dalšími řediteli o jejich zkušenostech
Oběd a bohaté občerstvení v ceně
Snadno zaparkujete nebo dojedete MHD
Návody a check-listy v ceně
Papírový i digitální certifikát

V jakých městech a kdy

Praha

Čtvrtek 5. června 2025
9:30 až 17:30
Opletalova 23


Brno

Středa 23. dubna 2025
9:30 až 17:30

Lidická 20


Bratislava

Úterý 29. dubna 2025
9:30 až 17:30
Záhradnícká 95

↑ Zpět na obsah

Obsah tréninku strategie

1.) Jak metoda Always in Profit pomáhá firmám dosahovat mimořádných zisků

2.) Diskuze: Jak řešíte strategii, plánování a kontrolu ve vašich firmách?

3.) Úvod do byznys strategie
  • Co není strategie
  • Co je to strategie
  • Co všechno obsahuje strategie
  • Proč mají trhy tendenci směřovat k oligopolům a monopolům
  • Proč je potřeba, abyste byli číslo jedna na trhu, maximálně čtyřka
  • Šest kroků při vytváření strategie
  • Ukázka fluidního postupu při vytváření a realizace strategie
  • Jak do tvorby strategie zapojit celý management
  • Trénink: Jak odstranit překážky při systematickém přístupu k řízení ve vaší firmě

4.) Základní kroky ve strategii
  • Tři základní typy strategií podle Kotlera
  • 4+1 strategie podle BCG
  • Jak uplatňovat různé strategie uvnitř firmy
  • Trénink: Jakou strategii uplatníte vy?
5.) Jak budovat konkurenční výhody
  • Proč bez konkurenčních výhod nepřežijete.
  • Co všechno může být konkurenční výhoda.
  • Tyranie S-křivky
  • Přístup Warrena Buffetta a Elona Muska
  • Praktické použití BCG matrixu
  • Ukázky, jak budovat konkurenční výhody, když se zdá, že žádné nelze nalézt.
  • Trénink: Jsou vaše konkurenční výhody opravdu konkurenčními výhodami?
6.) Segmentace
  • Proč je segmentace zcela nezbytná a proč ji dělat hned na začátku
  • Jak provést segmentaci trhu
  • Jak na trhu zacílit
  • Jak obsadit co největší část trhu
  • Jak segmentovat do hloubky
  • Trénink: Jak byste rozdělili svoje segmenty?

7.) Na jaký trh vstoupit a z jakého se stáhnout
  • Jak mít stále vysoké marže
  • Příklady firem, které vydělaly na tom, že se stáhly z trhu
  • Model pěti sil podle Michaela Portera
  • Model deseti sil podle Roberta Le Veneur
  • Trénink: Z jakého trhu se stáhnete? Jaké produkty přestanete nabízet?

8.) Positioning
  • Jak nastavit positioning
  • Příklady positioningu
  • Jak si definovat value chain
  • Jak budovat value chain
  • Jak definovat hlavní komunikační ideu
  • Jak si vytvořit brand promises
  • Jak si budovat paměťové struktury v mozcích vašich potenciálních zákazníků
  • Trénink: Jak se budete pozicovat?
9.) Jak ověřovat strategii
  • Příklady kvalitativních a kvantitativních výzkumů
  • Jak pracovat s personami (v Česku to neumí skoro nikdo)
  • Jak vytvořit Customer journey map
  • Trénink: Kde je možnost, že uděláte ve strategii chybu? Jak to riziko minimalizujete?

10.) Motivace k prosazení strategie
  • Jak definovat to, co bude vaši firmu hnát dopředu
  • Příklady vítězných ambicí
  • Jak nastavit hodnoty ve firmě
  • Jak definovat "proč"
  • Jak sjednotit firmu v realizaci strategie
  • Trénink: Kdo ve vaší firmě brzdí posun dopředu a co s tím budete dělat?

11.) Stanovení firemních cílů
  • BHAG stanovení dlouhodobých cílů
  • Výhody a nevýhody našponovaných cílů
  • Jak stanovovat roční a čtvrtletní cíle
  • Jak nastavit cíle, které budou motivovat
  • Příklady dobře a špatně stanovených cílů
  • Tři hlavní čísla, která by měla každá firma sledovat
  • Trénink: Nastavení cílů pro rok 2025

12.) Jak zavádět strategii do každodenní praxe
  • Strategie jednou větou.
  • A dvěma.
  • Jak si vybudovat systém aktivit.
  • Jak ty nejziskovější firmy používají systém aktivit.
  • Proč jsou trade-offs ve strategii nezbytné
  • Jak rozdrobit velké strategické cíle na každodenní úkony pomocí systému OKR
  • Trénink: Jaké budete mít trade-offs
↑ Zpět na obsah

Trenérem je nejcitovanější expert na marketing ve střední Evropě, Robert Le Veneur

Strategii se věnuje od roku 2001. Už u svého prvního klienta si řekl: "Jak to udělat, abychom nabízeli zcela jiný produkt než konkurence a zároveň měli vysoké marže?"

A aniž by to tehdy pojmenoval odborným termínem "systém aktivit", který budete na tréninku probírat, sepsal si s klientem, co všechno musí udělat, aby klient byl jiný, ziskový a aby to celé fungovalo.

Formální vzdělání byznysu získal na Yale a Stanfordu, kde studoval angličtinu a byznys. Před tím jsem vystudoval psychologii a politologii na Masarykově univerzitě v Brně. Kromě toho studoval mezinárodní vztahy na Norwegian University of Science and Technology a němčinu na Schiller University v Heidelbergu.

Strategii s ním konzultovali např. T-Mobile, CZC.cz (v roce 2013), Otto Group (retailová dvojka na německém trhu), Invia, Česká mincovna, MasterCard, Citi, Dovolena.cz, Saxo Bank nebo elektrospotřebiče Lord.

Od roku 2001 vlastní strategickou konzultační firmu.

Rozhovory s Robertem Le Veneur přinesly např. Hospodářské noviny, slovenské Hospodárské noviny, Seznam Zprávy, Novinky.cz, iDNES.cz, český i slovenský Forbes, Česká televize, TV Nova, Český rozhlas Plus, Český rozhlas Radiožurnál, Lidové noviny, Extra.cz, Aktuálně.cz, SME, slovenská televize (RTVS, dnes STVR), anglicky psaný The Slovak Spectator nebo Expats.cz nebo maďarský Paraméter.

Hospodářské noviny o něm napsaly: „Patří mezi nejcitovanější české autory v oblasti strategie, marketingu, cenotvorby a spotřebitelského chování.“

Za rok 2024 má více než 40 mediálních výstupů v A publikacích v několika zemích.

Z poslední doby si s ním můžete přečíst tyto články nebo rozhovory:

↑ Zpět na obsah

Dvojnásobná garance spokojenosti

Pokud do 14 dní po skončení tréninku byznys strategie řeknete, že jste nebyli 100 % spokojeni, vrátíme vám 100 % z ceny kurzu.

Navíc, pokud nám v roce 2026 řeknete, že jste v roce 2025 implementovali všechny poznatky z tréninku business strategie pro ředitele, váš obrat je více než 100 mil. Kč/rok a váš zisk vzrostl meziročně o méně než 777 700 Kč, vrátíme vám 100 % z ceny kurzu.

Pokud je váš roční obrat méně než 100 mil. Kč, pak vám garantujeme při implementaci všech poznatků meziroční zvýšení zisku minimálně o desetinásobek ceny tréninku, tedy min. o 77 770 Kč.

↑ Zpět na obsah

Pro koho je trénink strategie určen

Schopnosti získané během tohoto tréninku využijí firmy všech velikostí. Pekařství i automobilka by si měli dělat výzkum mezi zákazníky, budovat konkurenční výhody a vědět, jak realizovat plán na růst zisku.

Obrat firem absolventů tréninku v roce 2024:

13 % - nad jednu miliarda korun
26 % - 500
až 999 miliónů korun
23 % - 100 až 499 miliónů korun
16 % - 50 až 99 milionů korun
22 % - do 49 miliónů korun

Pozice absolventů tréninku strategie v roce 2024:

68 % - jednatel, CEO (generální ředitel), podnikatel, předseda představenstva, majitel firmy
14 % - marketingový ředitel (CMO), ředitel pro strategii
9 % - CxO (jiný ředitel než generální), kromě CMO, člen představenstva, viceprezident
9 % - jiní

Zpět na obsah

Získáte dvě konzultace zdarma

Aby byl trénink business strategie maximálně praktický, jsou součástí tréninku i dvě osobní konzultace s Robertem Le Veneur:

* První může využít každý, kdo objedná trénink nejpozději 21 dní před datem konání. Na půl hodiny si zavoláte s Robertem Le Veneur a proberete, na co narážíte při tvorbě a realizaci strategie ve vlastní firmě.

* Druhou konzultaci zdarma může využít každý dva až šest měsíců po skončení tréninku. Zavoláte si s Robertem Le Veneur na jednu hodinu a proberete, jak se vám daří aplikovat poznatky ze tréninku strategie do praxe.

Někteří lektoři některých školení nabízí konzultaci do 14 dní po skončení svého školení. Ale za 14 dní nemáte šanci zavést větší změny ve strategii vaší firmy. Nás zajímá, jak implementujete ty velké změny.

↑ Zpět na obsah

Reference a zkušenosti účastníků tréninku strategie

„Skvělé. Plné příkladů z praxe.“
Dagmar Schleserová, Festa Servis, generální ředitelka

„Velmi inspirující a záživné školení, příklady z praxe, užitečné, doporučuji!“
Veronika Hladová, Technovit, Managing Director

„Absolvoval jsem první část Strategie, kterou vedl Robert. Byla to osvěžující prezentace hlavních přístupů k tvorbě strategie včetně získání šablon pro její vytvoření.“
MUDr. Zdeněk Jankových, Pharmonia, General Manager CZ & SK

„Super školení a spousta praktických informací.“
Martin Macháček, Cloud 150, CEO

„Velice inspirativní pro každého, kdo tápe ve své strategii.“
Michal Brada, Maveb, CEO

„Děkuji za sdílení bohatých osobních zkušeností pana Le Veneur a za konkrétní doporučení pro naši firmu, stejně tak za příjemně strávený čas s podobně naladěnými lidmi ze zcela odlišných oborů podnikání. Inspirující, nabíjející.“
MVDr. Jiří Jahoda, Medipet, CEO

„Skvělé!“
Jan Noah, Vitalvibe, jednatel

„Výborné, srozumitelné! Díky!“
Zdeněk Vermouzek, Česká společnost ornitologická, ředitel

„Přínosné školení strategického managementu, dobře a jednoduše podané info.“
Jakub Havelka, Arecenze, CEO

„Bylo to velmi přínosné. Děkujeme.“
Stanislav Pík, SmartStavby, Sales Manager

„Strategie u Roberta Le Veneur mi oživila informace již dříve získané. Získal jsem nový pohled na strategii a aktualizoval jsem si nové postupy definice strategie. Doporučuji!“
David Janda, Beer Academy, Ředitel provozu

„Zúčastnila jsem se školení strategického managementu. Školení bylo pro mě inspirativní a těším se až něco z toho implementuji do praxe.“
Žanet Krasnecová, StartOnline, CEO

↑ Zpět na obsah

Získejte slevu 1 000 Kč

63 % účastníků absolvuje do jednoho roku alespoň dva z našich tréninků.

37 % absolvuje tři.

Nově 11 % absolvovalo již čtyři.

Pokud se do 30 dní od absolvování tréninku přihlásí účastník tréninku na jeden nebo více dalších tréninků, získá slevu 1 000 Kč na každý takto přihlášený trénink.

Podívejte se na naše další tréninky:

* Trénink brandingu
* Trénink pricingu
* Trénink jak sestavit marketingový rozpočet

↑ Zpět na obsah

Praktické informace

Odesláním objednávky na této stránce závazně objednáváte trénink byznys strategie. Přijde vám výzva k úhradě, kterou musíte uhradit do 7 dní, jinak vaše místo propadá.

Objednávku můžete bezplatně zrušit nejpozději 14. den před datem konání tréninku strategie a dostanete 100 % ceny zpět. Po tomto termínu již platíte storno 100 %, a to bohužel i v případě neúčasti, včetně nemoci. Můžete ale za sebe poslat náhradu. Přesun na jiný termín je možný za poplatek 4 000 Kč. Objednáváte-li 14 dní před datem konání, je vaše objednávka již nezrušitelná s povinností platby.

Notebook si brát nemusíte. Veškeré materiály dostanete vytištěné i v digitální podobě.

Bohaté občerstvení a oběd (výběr z menu) je v ceně.

Po tréninku obdržíte certifikát v papírové i digitální podobě. Trénink je veden v českém jazyce.

V Praze nejlépe zaparkujete přímo na Opletalově nebo v parkovacím domě u Opery. Ze stanice metra Hlavní nádraží je to do Opletalovy 55 šest minut.

V Brně doporučujeme zaparkovat v hotelu Passage (vjezd z ulice Mezírka), kde je cena 40 Kč/hod.

V Bratislavě se dá parkovat přímo na Palkovičově.

Trénink byznys strategie neposkytujeme marketingovým a podobným agenturám.

K ceně se připočítává DPH ve výši 21 %. Cena v eurech bude přepočtena podle kurzu Wise +0,5 %. eur. Cena pro slovenské účastníky je bez DPH.

Kurz firemní strategie pořádá RobertNemec.com, s. r. o., IČO 28233174, se sídlem Nádražní 23, 150 00 Praha 5 pod licencí Le Veneur Sàrl. Těmto firmám se předá vaše objednávka z tohoto webu.

↑ Zpět na obsah

Na co se připravit

Realizace strategie je velmi složitá. Podle Harvard Business Review má strategii jenom méně než jedna třetina firem. A jenom 11 % dokáže kontrolovat efektivitu implementace strategie.

Naším cílem je ale pomoci vás dostat mezi firmy s nejvyššími maržemi ve vašem oboru. Robert Le Veneur je ředitel, jako jste vy. Každý den řeší stejnou záplavu problému a operativy jako vy. A do toho realizuje strategii pro svoje firmy i klienty. :-)

I když mnoho z poznatků z tréninku strategie budete moci ihned využít, velké změny ve strategii vyžadují mnoho času, přemýšlení, odhodlání a práce.

Proto prosím počítejte s tím, že následná implementace poznatků z tréninku byznys strategie vyžaduje opravdu hodně odhodlání. Ale vyplatí se to. Podle Gartneru rostou firmy s formální strategií o 77 % rychleji než-li ty bez formální strategie.

↑ Zpět na obsah