Jak sestavit marketingový rozpočet

Naučte se sestavit marketingový rozpočet pomocí metody Always in Profit tak, abyste vždy maximalizovali zisk.

Principy, na kterých je metoda Always in Profit postavená, používá většina světových firem, jako je Amazon, Starbucks nebo Sephora.

Jak víte, "konec cookies" extrémně snižuje schopnost vyhodnocovat online marketing. Po školení dokážete sestavit přesný a ziskový marketingový rozpočet i když nebudou fungovat cookies. Budete schopni kvalifikovaně vyhodnotit nabídky a doporučení různých médií, specialistů a nástrojů.

Pravděpodobně jste už zjistili, že sestavovat marketingový rozpočet pomocí PNO nebo procenta z obratu může firmu přivést jak do ztráty, tak za její konkurenty. Vy budete umět používat moderní principy. Budete vědět, kolik investovat do každé části marketingu, do každé marketingové iniciativy.

Naučíte se to, co 99,9 % procent firem v Česku neumí.

Některým firmám, kde jsem zavedl tyto principy, jsem ušetřil doslova desítky miliónů korun.

Představte si, až budete moci říkat, že jste snížili náklady na marketing a zvýšili ziskovost.
Výhody školení
Konzultace zdarma před školením
Maximálně 10 účastníků
Konzultace zdarma po školení
Certifikát o účasti
100% garance vrácení peněz
Oběd a bohaté občerstvení v ceně
Podklady v papírové i digitální podobě
Diskuze s řediteli o jejich zkušenostech

Rozklikněte si podrobnosti o školení:

V Praze, Brně a Bratislavě

Praha - středa 29. ledna 2025 - 9:30 až 17:30
Opletalova 23

Brno - středa 22. ledna 2025 - 9:30 až 17:30
Lidická 20

Bratislava - středa 5. února 2025 - 9:30 až 17:30
Záhradnícká 95

Snížíte si cenu za konverzi o 20 %, nebo vám vrátím 150 % z ceny

Cílem tohoto kurzu je, abyste za stejný rozpočet získali více zákazníků.

Pokud mi v roce 2026 řeknete, že jste v roce 2025 implementovali všechny poznatky z tohoto kurzu, jak vytvořit marketingový rozpočet, a nepodařilo vám snížit cenu za získání jednoho zákazníka (cenu za konverzi) alespoň o 20 % v porovnání s rokem 2024, vrátím vám 150 % z ceny kurzu.

Navíc, pokud mi do 7 dní po skončení tohoto školení pricingu řeknete, že jste nebyli 100% spokojeni, vrátím vám 100 % z ceny kurzu.

Obsah kurzu jak sestavit marketingový rozpočet

1.) Výměna zkušeností mezi účastníky ve skupinkách:

  • Jak stanovujete firemní rozpočet?
  • Jak stanovujete rozpočet na marketing?
  • Jak kontrolujete rozpočet na marketing?
  • Jaké metriky a kdy používáte na kontrolu firmy?
  • Jaké metriky a kdy používáte na kontrolu marketingu?

2.) Vztah mezi množstvím investic do marketingu a výnosy

  • 80 % dělá úhel pohledu aneb jak pracovat s časem ve financích
  • Kdy započítávat náklady a kdy výnosy
  • Jak počítat odpisy a amortizace v marketingu a reklamě

3.) Pro sestavení marketingového rozpočtu musíme chápat firemní finance

  • Tržby, tržbyZVS, obrat, výnosy, příjmy, náklady, výdaje
  • Zisk, přímé náklady, nepřímé náklady
  • Hrubá marže, operační marže, čistá marže, přírůstková marže
  • Net Present Value, Internal Rate of Return
  • Podvod jménem ROI - Co všechno dávat do zisku a nákladu při počítání ROI
  • ROMI – Return on Marketing Investment - Jak spočítat, kolik mi vynese jedna koruna investovaná do marketingu na marži

4.) Jak vnímat dopad marketingu na firemní finance

  • 30 faktorů, které ovlivňují zisk, tržby a marži
  • Jak vlastně funguje marketing a reklama z pohledu neurověd
  • Za jak dlouho vyhodnocovat různé investice do marketingu - Od změny strategie a positioningu, přes změnu brandingu a reklamní kampaně, SEO, PPC, social, e-mail marketing, direct mail, display, televizi, rozhlas a OOH, až po A/B testování a public relations.

5.) Marketingové metriky, které byste měli znát

  • Churn
  • Customer Lifetime Value (CLV)
  • Return on Advertising Spend (ROAS)
  • Podíl nákladů na obratu (PNO) – a proč je to nesmyslná metrika
  • Míra konverze
  • Cena za konverzi, cena za klik, cena za zhlédnutí - Na co si u těchto metrik dávat pozor
  • Bounce rate
  • Engagement rate na webu
  • Počet fanoušků/followerů na Facebooku, Instagramu a YouTube počet zhlédnutí videa na YouTube a jak se při tom podvádí

6.) Jak sledovat svůj podíl na trhu a na co si dát pozor

  • Brand awareness
  • Brand consideration
  • Share of voice
  • Jak to sledovat rychle a levně
  • Jak upravovat rozpočet na
  • Jak se rozhodovat na základě změn těchto metrik

7.) Jak stanovit rozpočet na marketing krok po kroku - nejdůležitější část

  • Co dělat, když nemáme data
  • 11 detailních kroků, jak si stanovit rozpočet na marketing
  • Ty kroky si třikrát, někdy i čtyřikrát zopakujeme, abyste je dokázali používat
  • Jak stanovit rozpočet na akviziční marketing
  • Jak definovat rozpočet na udržovací marketing
  • Jaký poměr investic by měl jít do akvizičního a jaký do udržovacího marketingu
  • Kolik jiné firmy investují do marketingu - kolik procent z obratu a kolik procent z hrubé marže

8.) Jak zjistit, do kterých kanálů kolik investovat

  • Rozdíly mezi kvalitativními a kvantitativními daty
  • Pochopení touchpointů
  • Práce s touchpointy
  • Rozdíly mezi kvalitativními a kvantitativními daty
  • Jak vytvářet persony
  • Jak customer journey map
  • Jak A/B a MVT testovat touchpointy
  • Jak na základě toho sestavit mediální plán a jak se rozhodnout, kam půjde kolik peněz.

9.) Jak získávat data o veškerých nákupech a akcích zákazníků

  • Jak získávat data i o offline nákupech (na kamenných prodejnách, přes telefon, přes katalog atd.)
  • Jak získávat online data o offline reklamě (televize, radio, print, billboardy)
  • Přehled základních systémů na trhu, jejich výhody a nevýhody
  • Proč se nespoléhat na Google Analytics 4
  • Jaké jsou lepší alternativy ke Google Analytics 4
  • Zkušenosti s implementací měřicích systémů a na co si dát pozor
  • Jak párovat záznamy v databázi
  • Co dělat, když chceme sledovat zákazníky vždy a všude, ale oni nám mažou cookies, mění e-mailové adresy nebo to objedná někdo jiný z rodiny.
  • Jak na post-buy analýzu

10.) Multikanálový marketing

  • Jak se chovají zákazníci v reálu
  • Co je to atribuce
  • Jak používat atribuční modely
  • Atribuční modely vs. globální pohled

11.) Jak vyhodnocovat investice do offline marketingu

  • Jak měřit a vyhodnocovat efektivnost televizní reklamy
  • Jak zjišťovat efektivitu outdoorové reklamy (OOH)
  • Jak měřit investice do reklamy v rádiu
  • Jak měřit investice do reklamy v printu (novinách a časopisech)
  • Jak se v měření jednotlivých mediatypů podvádí

12.) Jak vyhodnocovat investice do online marketingu

  • Jak vyhodnocovat efektivitu SEO
  • Jak zjišťovat ziskovost PPC
  • Jak měřit efektivitu display kampaní
  • Jak vyhodnocovat přínos sociálních sítí
  • Jak měřit e-mailový marketing
  • Jakou hodnotu má tvorba obsahu (na vašem webu, na YouTube atd.)
  • Jak propočítávat náklady a výnosy

Papírovou verzi školení dostanete na začátku. Po skončení obdržíte certifikát o absolvování školení. Následně obdržíte veškeré materiály v digitální podobě a další materiály ke studiu.

Vysoce praktické: Dvě konzultace navíc zdarma

Aby bylo moje školení marketingového rozpočtu maximálně praktické, jsou součástí školení i dvě osobní konzultace se mnou:

* První může využít každý, kdo objedná školení nejpozději 21 dní před datem konání. Na půl hodiny si zavoláme a probereme, na co narážíte při tvorbě a kontrole marketingového rozpočtu ve vaší firmě. Takto ušetříte 85 euro.

* Druhou konzultaci zdarma může využít každý dva až šest měsíců po skončení školení. Zavoláme si na jednu hodinu a probereme, jak se vám daří aplikovat poznatky ze školení tvorby marketingového rozpočtu do praxe. Tím ušetříte 170 euro za moje konzultace.

Někteří lektoři nabízí konzultaci do 14 dní po skončení školení. Ale za 14 dní nemáte většinou šanci předělat to, jak vybíráte, do čeho budete investovat v marketingu. Jsem praktik a realista. Mně zajímá spíše jak implementujete ty velké změny.

Zkušenosti a reference ostatních účastníků

"Chtěla bych moc poděkovat za seminář k sestavení marketingového rozpočtu. Bylo to zatím jedno z nejlepších a nejpřínosnější z marketingových školení, kterých jsem se zúčastnila.

Velmi si vážím profesionálního přístupu a inspirativního vedení, které dodalo nejen teoretické znalosti, ale i konkrétní praktické tipy, které můžeme ihned využít v praxi. Seminář byl perfektně strukturovaný, poutavý a přínosný ve všech ohledech.

Rozhodně doporučuji všem, kdo hledají opravdu kvalitní školení s jasnými výsledky. Už teď se těším na další příležitost!"

Hana Ratajová Musalek, Sothys Paris CZ, marketingová ředitelka

„Z pohledu finančního analytika byla přínosná hlavně část věnující se sestavení marketingového rozpočtu a možnosti měření výkonnosti. Obsahově bohaté, místy mimo můj range (není chyba přednášejícího).“

Jakub Heidelberk, OKAY, finanční ředitel

"Velmi dobré."

Dominik Dolejš, Alza.cz, Marketing Division Manager

„Školení mi pomohlo utřídit si v hlavě pojmy a metriky spojené s přípravou marketingových rozpočtů. Druhá část pomohla upozornit na nekalé praktiky v reklamní branži.“

Tomáš Čermák, eMan, jednatel

Bude vás školit nejcitovanější odborník na marketing ve střední Evropě

Vlastním marketingovou agenturu od roku 2001. Za tu dobu se mnou přinesly rozhovory nebo články např. Hospodářské noviny, slovenské Hospodárské noviny, Seznam Zprávy, iDNES.cz, Novinky.cz, slovenský Forbes, Aktuálně.cz, anglicky psaný The Slovak Spectator nebo maďarský Paraméter.

Z poslední doby si přečtěte tyto rozhovory se mnou nebo moje články:

Formální vzdělání byznysu jsem pak získal na Yale a Stanfordu, kde jsem studoval angličtinu a byznys. Před tím jsem vystudoval psychologii a politologii na Masarykově univerzitě, včetně ekonomických a statistických předmětů.

Hospodářské noviny o mně napsaly: „Patří mezi nejcitovanější české autory v oblasti strategie, marketingu, cenotvorby a spotřebitelského chování.“

Získejte slevu 1 000 Kč

Většina účastníků absolvuje vícero mých školení. Pokud se do 30 dní od absolvování školení přihlásí účastník školení na jedno nebo více dalších školení, získá na slevu 1 000 Kč každé takto přihlášené školení.

Podívejte se na další moje školení:

* Školení strategie
* Školení brandingu
* Školení pricingu

Pro koho je toto školení vhodné

Struktura účastníků je většinou takováto:

20 % - ředitelé středně velkých firem

50 % - marketingoví ředitelé

15 % - finanční ředitelé

10 % - marketingoví manažeři

5 % - ředitelé malých firem

Kolik procent ze školení využijete podle toho, jak velký máte marketingový rozpočet?

Nad 3 mil. Kč/rok - 100 %

1 až 3 mil. Kč/rok - 70 %

Pod 1 mil. - 50 % (zde bude váš hlavní přínos ze školení, že budete vědět, na co si dávat pozor při objednávání marketingu)

Praktické informace ke školení marketingového rozpočtu

Odesláním objednávky na této stránce závazně objednáváte školení Jak sestavit marketingový rozpočet. Přijde vám výzva k úhradě, kterou musíte uhradit do 10 dní, jinak vaše místo propadá.

Objednávku můžete bezplatně zrušit nejpozději 14. den před datem konání školení a dostanete 100 % ceny zpět. Po tomto termínu již platíte storno 100 %, a to bohužel i v případě neúčasti, včetně nemoci. Je to proto, že podle počtu objednaných objednáváme prostory, materiály, občerstvení a pod. Můžete ale za sebe poslat náhradu. Pokud byste nezaplatili do 14 dní od odeslání objednávky, jsme nuceni vám k ceně školení účtovat navíc smluvní pokutu ve výši 0,1 % z dlužné částky za každý den prodlení a navíc byste museli uhradit náklady spojené s vymáháním, včetně nákladů na právní zastoupení. Smluvní pokuta a náklady na vymáhání jsou splatné do 15 dnů ode dne vzniku nároku na jejich úhradu.

Na školení marketingového rozpočtu si doporučuji vzít sebou notebook. Je totiž možné, že budete provádět kalkulace v Excelu nebo Google Sheets. Veškeré materiály dostanete vytištěné i v digitální podobě.

Potřebné znalosti: umět sčítat, odčítat, násobit, dělit, používat procenta a být ochoten myslet jinak.

Bohaté občerstvení a oběd (výběr z menu) je v ceně.

Po školení obdržíte certifikát.

Kurz je veden v českém jazyce.

V Praze nejlépe zaparkujete přímo na Opletalově nebo v parkovacím domě u Opery. Ze stanice metra Hlavní nádraží je to do Opletalovy 55 šest minut.

V Brně doporučujeme zaparkovat v hotelu Passage (vjezd z ulice Mezírka), kde je cena 40 Kč/hod.

V Bratislavě se dá parkovat přímo na Palkovičově.

Školení marketingového rozpočtu neposkytuji marketingovým a podobným agenturám.

K ceně se připočítává DPH ve výši 21 %. Cena v korunách se přepočítává do eur dle kurzu Wise + 0,5 % + 200 Kč. Cena pro slovenské účastníky je pro školení v Česku s DPH, protože se jedná o otevřené školení.

Kurz Jak sestavit marketingový rozpočet pořádá RobertNemec.com, s. r. o., IČO 28233174, se sídlem Nádražní 23, 150 00 Praha 5. Této firmě se předá vaše objednávka z tohoto webu.

Účastníci jsou většinou šokováni

Abyste mohli moji metodu použít, budete muset hodně používat data, počítat a testovat. Rozhodně se na kurzu nedozvíte "do PPC dejte X % a do billboardů Y %". To si budete muset dopočítat sami.

Také budete muset do rozpočtování zapojit top management a finanční oddělení.

Moje metoda také naštve některé dodavatele. Protože po absolvování kurzu budete schopni říci, který kanál např. zcela vypnout. A to samozřejmě naštve jeho dodavatele.


8 888 Kč
+ DPH
Cena platná od
22. prosince 2024
6 777 Kč
+ DPH
Cena platná do
21. prosince 2024
Obsazeno:
1/10
Hodnocení:
Hodin:
8h - školení
1,5h - konzultace
Objednejte
Nebudete-li 100% spokojeni, vrátím vám veškeré peníze.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.