Jak vám pomohu
Tréninky pro ředitele
Praha
Úterý 27. května 2025
9:30 až 17:30
Opletalova 23
Brno
Čtvrtek 29. května 2025
9:30 až 17:30
Lidická 20
Bratislava
Čtvrtek 22. května 2025
9:30 až 17:30
Záhradnícká 95
Papírovou verzi školení dostanete na začátku. Po skončení obdržíte certifikát o absolvování školení. Následně obdržíte veškeré materiály v digitální podobě a další materiály ke studiu.
Vlastním marketingovou agenturu od roku 2001. Za tu dobu se mnou přinesly stovky rozhovorů nebo článků např. Hospodářské noviny, slovenské Hospodárské noviny, Seznam Zprávy, iDNES.cz, Novinky.cz, slovenský Forbes, Aktuálně.cz, anglicky psaný The Slovak Spectator nebo maďarský Paraméter.
Z poslední doby si přečtěte tyto rozhovory se mnou nebo moje články:
Formální vzdělání byznysu jsem pak získal na Yale a Stanfordu, kde jsem studoval angličtinu a byznys. Před tím jsem vystudoval psychologii a politologii na Masarykově univerzitě, včetně ekonomických a statistických předmětů.
Hospodářské noviny o mně napsaly: „Patří mezi nejcitovanější české autory v oblasti strategie, marketingu, cenotvorby a spotřebitelského chování.“
Cílem tohoto kurzu je, abyste za stejný rozpočet získali více zákazníků.
Pokud mi v roce 2026 řeknete, že jste v roce 2025 implementovali všechny poznatky z tohoto kurzu, jak vytvořit marketingový rozpočet, a nepodařilo vám snížit cenu za získání jednoho zákazníka (cenu za konverzi) alespoň o 20 % v porovnání s rokem 2024, vrátím vám 150 % z ceny kurzu.
Navíc, pokud mi do 7 dní po skončení tohoto školení pricingu řeknete, že jste nebyli 100% spokojeni, vrátím vám 100 % z ceny kurzu.
Struktura účastníků byla v roce 2024 takováto:
43 % - marketingoví ředitelé
20 % - ředitelé středně velkých firem
15 % - finanční ředitelé
12 % - ředitelé malých firem
10 % - marketingoví manažeři
Kolik procent ze školení využijete podle toho, jak velký máte marketingový rozpočet?
Nad 3 mil. Kč/rok - 100 %
1 až 3 mil. Kč/rok - 70 %
Pod 1 mil. - 50 % (zde bude váš hlavní přínos ze školení, že budete vědět, na co si dávat pozor při objednávání marketingu)
Aby bylo moje školení marketingového rozpočtu maximálně praktické, jsou součástí školení i dvě osobní konzultace se mnou:
* První může využít každý, kdo objedná školení nejpozději 21 dní před datem konání. Na půl hodiny si zavoláme a probereme, na co narážíte při tvorbě a kontrole marketingového rozpočtu ve vaší firmě. Takto ušetříte 85 euro.
* Druhou konzultaci zdarma může využít každý dva až šest měsíců po skončení školení. Zavoláme si na jednu hodinu a probereme, jak se vám daří aplikovat poznatky ze školení tvorby marketingového rozpočtu do praxe. Tím ušetříte 170 euro za moje konzultace.
Někteří lektoři nabízí konzultaci do 14 dní po skončení školení. Ale za 14 dní nemáte většinou šanci předělat to, jak vybíráte, do čeho budete investovat v marketingu. Jsem praktik a realista. Mně zajímá spíše jak implementujete ty velké změny.
"Chtěla bych moc poděkovat za seminář k sestavení marketingového rozpočtu. Bylo to zatím jedno z nejlepších a nejpřínosnější z marketingových školení, kterých jsem se zúčastnila.
Velmi si vážím profesionálního přístupu a inspirativního vedení, které dodalo nejen teoretické znalosti, ale i konkrétní praktické tipy, které můžeme ihned využít v praxi. Seminář byl perfektně strukturovaný, poutavý a přínosný ve všech ohledech.
Rozhodně doporučuji všem, kdo hledají opravdu kvalitní školení s jasnými výsledky. Už teď se těším na další příležitost!"
Hana Ratajová Musalek, Sothys Paris CZ, marketingová ředitelka
„Z pohledu finančního analytika byla přínosná hlavně část věnující se sestavení marketingového rozpočtu a možnosti měření výkonnosti. Obsahově bohaté, místy mimo můj range (není chyba přednášejícího).“
Jakub Heidelberk, OKAY, finanční ředitel
"Velmi dobré."
Dominik Dolejš, Alza.cz, Marketing Division Manager
„Školení mi pomohlo utřídit si v hlavě pojmy a metriky spojené s přípravou marketingových rozpočtů. Druhá část pomohla upozornit na nekalé praktiky v reklamní branži.“
Tomáš Čermák, eMan, jednatel
63 % účastníků absolvuje do jednoho roku alespoň dvě z mých školení.
37 % absolvuje tři.
Nově 11 % absolvovalo již čtyři.
Pokud se do 30 dní od absolvování školení přihlásí účastník školení na jedno nebo více dalších školení, získá slevu 1 000 Kč na každé takto přihlášené školení.
Podívejte se na další moje školení:
* Školení brandingu
* Školení pricingu
* Trénink byznys strategie
Odesláním objednávky na této stránce závazně objednáváte školení Jak sestavit marketingový rozpočet. Přijde vám výzva k úhradě, kterou musíte uhradit do 10 dní, jinak vaše místo propadá.
Objednávku můžete bezplatně zrušit nejpozději 14. den před datem konání školení a dostanete 100 % ceny zpět. Po tomto termínu již platíte storno 100 %, a to bohužel i v případě neúčasti, včetně nemoci. Je to proto, že podle počtu objednaných objednáváme prostory, materiály, občerstvení a pod. Můžete ale za sebe poslat náhradu. Pokud byste nezaplatili do 14 dní od odeslání objednávky, jsme nuceni vám k ceně školení účtovat navíc smluvní pokutu ve výši 0,1 % z dlužné částky za každý den prodlení a navíc byste museli uhradit náklady spojené s vymáháním, včetně nákladů na právní zastoupení. Smluvní pokuta a náklady na vymáhání jsou splatné do 15 dnů ode dne vzniku nároku na jejich úhradu.
Na školení marketingového rozpočtu si doporučuji vzít sebou notebook. Je totiž možné, že budete provádět kalkulace v Excelu nebo Google Sheets. Veškeré materiály dostanete vytištěné i v digitální podobě.
Potřebné znalosti: umět sčítat, odčítat, násobit, dělit, používat procenta a být ochoten myslet jinak.
Bohaté občerstvení a oběd (výběr z menu) je v ceně.
Po školení obdržíte certifikát.
Kurz je veden v českém jazyce.
V Praze nejlépe zaparkujete přímo na Opletalově nebo v parkovacím domě u Opery. Ze stanice metra Hlavní nádraží je to do Opletalovy 55 šest minut.
V Brně doporučujeme zaparkovat v hotelu Passage (vjezd z ulice Mezírka), kde je cena 40 Kč/hod.
V Bratislavě se dá parkovat přímo na Palkovičově.
Školení marketingového rozpočtu neposkytuji marketingovým a podobným agenturám.
K ceně se připočítává DPH ve výši 21 %. Cena v korunách se přepočítává do eur dle kurzu Wise + 0,5 % + 200 Kč. Cena pro slovenské účastníky je pro školení v Česku s DPH, protože se jedná o otevřené školení.
Kurz Jak sestavit marketingový rozpočet pořádá RobertNemec.com, s. r. o., IČO 28233174, se sídlem Nádražní 23, 150 00 Praha 5. Této firmě se předá vaše objednávka z tohoto webu.
Abyste mohli moji metodu použít, budete muset hodně používat data, počítat a testovat. Rozhodně se na kurzu nedozvíte "do PPC dejte X % a do billboardů Y %". To si budete muset dopočítat sami.
Také budete muset do rozpočtování zapojit top management a finanční oddělení.
Moje metoda také naštve některé dodavatele. Protože po absolvování kurzu budete schopni říci, který kanál např. zcela vypnout. A to samozřejmě naštve jeho dodavatele.