Jak vytvořit brand - školení brandingu
Vy se na tomto školení naučíte, jak budovat značku krok za krok vědecky, systematicky a komplexně.
Už studie Kellera a Lehmanna (2006) totiž prokázala, že firmy se silným brandem si mohou za produkt účtovat až o 26 % více.
Rozklikněte si podrobnosti o školení:
V Praze, Brně a Bratislavě
Praha - čtvrtek 27. února 2025 - 9:30 až 17:30
Opletalova 23
Brno - čtvrtek 6. března 2025 - 9:30 až 17:30
Lidická 20
Bratislava - čtvrtek 13. března 2025 - 9:30 až 17:30
Záhradnícká 95
Cílem brandingu a tedy i tohoto kurzu budování značky je, abyste za stejný marketingový rozpočet získali více zákazníků.
Pokud mi v roce 2027 řeknete, že jste v letech 2025 až 2026 implementovali všechny poznatky z tohoto kurzu brandingu, a nepodařilo vám snížit cenu za získání jednoho zákazníka (cenu za konverzi) alespoň o 25 % v porovnání s rokem 2024, vrátím vám 150 % z ceny kurzu.
Navíc, pokud mi do 7 dní po skončení tohoto školení pricingu řeknete, že jste nebyli 100% spokojeni, vrátím vám 100 % z ceny kurzu.
1.) Vědecké základy brandingu
- Jaký je rozdíl mezi brandem a brandingem
- Jak funguje brand a branding z hlediska neurověd
- Jak vytvořit název značky nebo firmy podle poznatků kognitivních věd
- Proč lidé dávají přednost zavedeným značkám
- Efekt pouhého vystavení
- Efekt zapamatování a zapomínání
- Co je to brand identity
- Jaký je rozdíl mezi brand identity, corporate identity a vizuálním stylem
- Jak propojit strategii, brand, reklamní kampaně a každodenní marketing
- Šarlatánství při tvorbě brandu - Ukážeme si, jak některé „agentury“ a „konzultanti“ prodávají tvorbu brandu, která vypadá efektně, ale není efektivní.
- Vědecká práce s barvami - Skutečně vědecká – nikoli to, co se píše ve většině článků na internetu
- Vědecká práce s písmem
2.) Jak vytvářet brand
- Jak pochopit DNA firmy a jejího vedení a proč je to nezbytné při tvorbě brandu
- Co je to brand insight a jak jej najít
- Jak udělat velký, kvalitativní i kvantitativní, výzkum pro vytvoření brandu
- Na co si dát pozor při výzkumech.
- Půjdeme do detailů, včetně použití konkrétních nástrojů, abyste si dokázali dělat výzkumy sami.
- Probereme i pilotní výzkum a Hawthornský efekt.
- Jak dělat malé výzkumy pro drobné lazení značky
- Jak řešit positioning a odlišení se od konkurence
- Tvorba brandu podle Hero’s Journey
- Jak řešit value proposition a value chain
- Dynamické vs. statické vytváření brandu
- Jak slučovat jednotlivé brandy
- Brand architecture – jak pracovat se skupinou značek
- Jak pracovat s merkantiliemi
- Ukážeme si, co všechno musíte mít při skutečné tvorbě značky
- Jak si právně chránit brand
- Jak zjistit, jestli váš brand nemá zaregistrovaný někdo jiný
- Kolik stojí ochrana brandu
- Jak získat dotace na registraci brandu
- Kdy a jak využít toho, že vám někdo krade brand (ano!)
3.) Jak řídit značku
- Jak řídit brand a brandovou komunikaci
- Kde a jak mít uložený brand manuál a corporate identity
- Ať už používáte Google Meet, SharePoint, OneDrive, Frontify, BrandCloud, firemní wiki nebo cokoli jiného.
- Kolik stojí brandová kampaň
- Jak si spočítat, kolik investovat do brandové kampaně
- Jak reagovat na názory na váš brand
- Kdy dělat rebranding – a kdy ne
- Jak dělat rebranding
- Každodenní těžkosti při řízení brandu
Aby bylo moje školení brandingu maximálně praktické, jsou součástí školení i dvě osobní konzultace se mnou:
* První může využít každý, kdo objedná školení nejpozději 21 dní před datem konání. Na půl hodiny si zavoláme a probereme, na co narážíte při tvorbě a řízení brandu ve vaší firmě. Takto ušetříte 85 euro za moje konzultace.
* Druhou konzultaci zdarma může využít každý dva až šest měsíců po skončení školení. Zavoláme si na jednu hodinu a probereme, jak se vám daří aplikovat poznatky ze školení tvorby značky do praxe. Tím ušetříte 170 euro za moje konzultace.
Někteří lektoři nabízí konzultaci do 14 dní po skončení školení. Ale za 14 dní nemáte většinou šanci předělat tvorbu a řízení brandu. Jsem praktik a realista. Mně zajímá spíše jak implementujete ty velké změny.
- Certifikát o absolvování v digitální i papírové podobě.
- Školicí materiály v papírové podobě.
- Školicí materiály v elektronické podobě.
- Mapu pro Cestu hrdiny v papírové podobě.
- Seznam pro brandové materiály v papírové podobě.
- Seznam pro brandové materiály v elektronické podobě.
„Pět hvězdiček z pěti.“
Jana Hogrová, Marketing Director, Kärcher Česká republika
„Přehledné a inspirativní školení brandu. Doporučuji!“
Petr Pejchal, generální ředitel, PAMA, a.s.
„Byla jsem na školení Jak vytvořit brand – branding a bylo to velice obsáhlé a velmi dobře vypracované. Děkuji, Roberte.“
Jitka Piková, marketingová manažerka, Smart stavby
„Pět hvězdiček z pěti.“
Martin Mládek, jednatel, online marketingová agentura Number One
„Pěkné školení brandingu. Pět hvězdiček z pěti.“
Petr Šilhánek, jednatel, zakázkový nábytek Truhlarna.com
Vlastním marketingovou agenturu od roku 2014. Za tu dobu se mnou přinesly rozhovory nebo články např. Hospodářské noviny, slovenské Hospodárské noviny, Seznam Zprávy, iDNES.cz, Novinky.cz, slovenský Forbes, Aktuálně.cz, anglicky psaný The Slovak Spectator nebo maďarský Paraméter.
Z poslední doby si přečtěte tyto rozhovory se mnou nebo moje články na téma:
- na iDNES.cz,
- na Seznam Zprávách,
- v Hospodářských novinách,
- v Hospodárských novinách (SK).
Formální vzdělání byznysu jsem pak získal na Yale a Stanfordu, kde jsem studoval angličtinu a byznys. Před tím jsem vystudoval psychologii a politologii na Masarykově univerzitě, včetně ekonomických a statistických předmětů.
Hospodářské noviny o mně napsaly: „Patří mezi nejcitovanější české autory v oblasti strategie, marketingu, cenotvorby a spotřebitelského chování.“
Branding jsem v rámci své marketingové agenturu pomáhal vylepšovat firmám jako:
- T-Mobile,
- CZC.cz,
- Pfizer,
- Citibank (USA),
- značkám německé skupiny Otto Group,
- České mincovny,
- Lord,
- Vivantis,
- SEVT.
Většina účastníků absolvuje vícero mých školení. Pokud se do 30 dní od absolvování školení přihlásí účastník školení na jedno nebo více dalších školení, získá na slevu 1 000 Kč každé takto přihlášené školení.
Podívejte se na další moje školení:
* Školení strategie
* Školení pricingu
Struktura účastníků školení tvorby značek je dlouhodobě takováto:
25 % - ředitelé středně velkých firem
55 % - marketingoví ředitelé
10 % - marketingoví manažeři
10 % - ředitelé malých firem
Kolik procent ze školení využijete podle toho, jak velký máte marketingový rozpočet?
Nad 3 mil. Kč/rok - 100 %
1 až 3 mil. Kč/rok - 90 %
Pod 1 mil. - 80 %
Odesláním objednávky na této stránce závazně objednáváte školení Jak vytvořit brand. Přijde vám výzva k úhradě, kterou musíte uhradit do 10 dní, jinak vaše místo propadá.
Objednávku můžete bezplatně zrušit nejpozději 14. den před datem konání školení strategie a dostanete 100 % ceny zpět. Po tomto termínu již platíte storno 100 %, a to bohužel i v případě neúčasti, včetně nemoci. Můžete ale za sebe poslat náhradu.
Na školení brand buildingu si nemusíte brát notebook.
Kurz je veden v českém jazyce.
Veškeré materiály dostanete vytištěné i v digitální podobě.
Bohaté občerstvení a oběd (výběr z menu) je v ceně.
Po školení obdržíte certifikát.
V Praze nejlépe zaparkujete přímo na Opletalově nebo v parkovacím domě u Opery. Ze stanice metra Hlavní nádraží je to do Opletalovy 55 šest minut.
V Brně doporučujeme zaparkovat v hotelu Passage (vjezd z ulice Mezírka), kde je cena 40 Kč/hod.
V Bratislavě se dá parkovat přímo na Palkovičově.
Školení brandingu neposkytuji marketingovým a podobným agenturám.
K ceně se připočítává DPH ve výši 21 %. Cena v eurech je 299 eur. Cena pro slovenské účastníky je v Česku bez DPH, na Slovensku s DPH.
Kurz Jak vytvořit brand pořádá RobertNemec.com, s. r. o., IČO 28233174, se sídlem Nádražní 23, 150 00 Praha 5. Této firmě se předá vaše objednávka z tohoto webu.
Nejtěžší není brand vymyslet, ale uřídit jej. Proto to první, co budete muset u své značky dělat, je vyžadovat od všech konzistentnost. Slogan "Dává vám křídla" má Red Bull od roku 1970. Ta značka se mění jenom extrémně pomalu.
Jak si dále ukážeme na poznatcích z neurověd, tvorba brandu trvá dlouhá léta. A i když některé informace budete moci využít doslova okamžitě, na většině budete muset pracovat alespoň dva roky.